top of page

​

POLITICA DE REZERVARE

​

​

Pentru a vă asigura un sejur plăcut, The Good House aplică termenii È™i condiÈ›iile menÈ›ionate mai jos, care reprezintă contractul dintre OaspeÈ›i È™i Pensiune, în temeiul căruia oaspeÈ›ii au voie să folosească camerele È™i zonele adiacente.

Făcând o rezervare sau cazându-va la pensiune, sunteti de acord în mod expres cu termenii È™i condiÈ›iile prezentate mai jos.

 

REZERVARI:

Pentru rezervare este necesara plata integrala a serviciilor de cazare, prin transfer bancar,  in cel mult 5 zile pe baza proformei pe care o vei primi pe email sau Whatsapp dupa finalizarea rezervarii. Rezervările sunt considerate garantate doar în momentul confirmării platii

Sejurul minim este de 2 nopti.

 

TARIFE:

Taxele aplicabile sunt cele prezentate în oferta pe care o veti primi È™i sunt legate doar de cazare. Toate taxele sunt exprimate pe noapte si includ micul dejun. Acestea nu includ costurile suplimentare pentru  alte servicii disponibile la un cost suplimentar.

Orice modificare a rezervarii poate aduce dupa sine modificarea costurilor.

Tarifele pot fi modificate oricand. Cu toate acestea, majorarea tarifului nu afectează rezervarile deja confirmate, mai putin in cazurile cresterii taxelor si impozitelor ( ex TVA )

​

SERVICII CU COST SUPLIMENTAR:

extra lenjerie - 40 lei

incarcare masina electrica - conform consum

taxa de folosire a gratarului ( include carbuni si lemne, vesela, cleaning fee ) - 100 lei ( 4 - 6 persoane )/ 150 lei ( 6 - 10 persoane )

oaspeti vizitatori - acestia sunt bine-veniti la proprietate, in timpul zilei, pentru nu mai mult de 2 h - 30 lei supliment apa/cafea/ceai/consumabile

 

POLITICA ANULARE:

Anularea gratuita a rezervarii este posibila cu minim 7 zile înainte de sosire.

Anularea unei rezervari intre 6 si 4 zile zile inaintea inceperii sejurului, atrage o penalitate echivalenta cu intreaga valoare a serviciilor aferente primei nopti de cazare. Exista posibilitatea de a transforma costul total al rezervarii in voucher cu valabilitate de 6 luni.

In caz de anulare cu mai putin de 3 zile inaintea inceperii sejurului sau in cazul neprezentarii, costul total al rezervarii se retine integral.

Dacă un oaspete alege sa elibereze camera anterior termenului stipulat în rezervare,  The Good House nu are obligaÈ›ia să restituie parÈ›ial preÈ›ul achitat.

Ne rezervam dreptul ca din motive justificate să anulam orice rezervare, cu obligaÈ›ia restituirii sumelor achitate în avans.

In cazuri de FORTA MAJORA (incluzand, dar nelimitandu-se la epidemii, inundatie, cutremur, razboi) imposibilitatea efectuarii sejurului nu atrage dupa sine returnarea avansului platit. Acesta se transfoma in voucher pe care clientul il poate folosi in termen de 12 luni din momentul anularii. Voucherul este valabil in limita disponibilitatii.

 

POLITICA PRIVIND COPIII

Copiii cu varsta intre 0 si 3 ani sunt considerati infanti si se pot caza gratuit alaturi de parinti.

Duplexuri:

Un copil cu varsta intre 4 - 10 ani - 40 lei/noapte

Studiouri:

Un copil cu vârstă între 3 - 10 ani - gratuit

Apartamente:

2 copil cu vârstă între 4 - 10 ani - gratuit

Va rugam sa luati in calcul posibilitatea de a trebui sa faceti dovada varstei copiilor la locatie.

 

PLATA:

Pentru rezervari locatia noastra accepta doar plata prin transfer bancar in baza unui ordin de plata pe care il veti primi in momentul rezervarii.

Nu procesam bonuri,carduri/tikete de vacanta.

 

CHECK IN:

Intre orele 15:00 -19:00

Dupa ora 19 exista posibilitatea de self check in, stabilit in prealabil.

Vă rugăm să prezentaÈ›i actul de identitate (carte de identitate, paÈ™aport, permis de rezidență temporară sau permanentă etc.) la momentul îndeplinirii formalităților de check-in sau sa completati informatiile din formuralul de check in online, pe care il puteti primi pe email/telefon.

Va rugam sa luati in calcul posibilitatea de a trebui sa faceti dovada varstei copiilor la locatie.

 

CHECK OUT:

11:00

Daca camera nu este ocupata in ziua plecarii, suntem mai mult decat bucurosi sa va oferim posibilitatea de late check out, fara extra cost ( maxim ora 15:00 )

 

PARCAREA

Este posibilă parcarea la proprietate, în limita locurilor disponibile. Parcarea se face pe propria răspundere. Pentru parcare nu se face rezervare. DeÅŸi luam toate măsurile de precautie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune.

 

DEPOZITAREA BAGAJELOR:

În funcÈ›ie de disponibilitatea spaÈ›iului de depozitare, oaspeÈ›ii îÈ™i pot depozita bagajele în camera de depozitare, asumându-È™i riscul de a le pierde sau deteriora din orice motiv. Bagajele nu pot fi depozitate mai mult de 1 zi.

 

POLITICA ANIMALELOR DE COMPANIE:

Nu se permite accesul cu animale de companie in cadrul cazarii. 

The Good House are dreptul de a refuza cazarea oaspeÈ›ilor însoÈ›iÈ›i de animale de companie sub sancÈ›iunea anulării rezervării È™i achitării unei penalități echivalente cu contravaloarea integrală a serviciilor de cazare rezervate.

 

RESPONSABILITATEA OASPEÈšILOR/ REGULI DE CONDUITA:

Oaspetele se obligă să aibă un comportament decent È™i să nu provoace disconfort sau zgomote puternice în interiorul locatiei.

Este interzisă purtarea pantofilor de strada in camere si in spatiile comune de la interior, pe paturi sau canapele.

Oaspetele isi asumă întreaga responsabilitate pentru orice tip de accident (alunecarea pe scări, spargerea geamurilor,  etc.), inclusiv pe cele ale copiilor sai minori sau daunele cauzate de acestia, pensiunea neavând nicio responsabilitate în acest sens.

Oaspetii au obligatia de a supraveghea, pe tot parcursul sederii, copiii si de a nu-i lasa singuri pe scari sau  in prezenta cateiilor de la The Good House.

Sunt interzise de asemenea următoarele activitati în incinta pensiunii:

- scoaterea obiectelor din camere în afara lor;

- consumul excesiv de alcool sau consumul de droguri;

- folosirea unor sisteme audio proprii (inclusiv boxe portabile, volumul mare la telefon, etc.)

- folosirea gratarului, a locului pentru focul de tabara, a semineului, fara acordul si instructajul unui membru The Good House;

- accesul in bucatarie pentru prepararea hranei.

- jocul cu mingea in curte

Clientul este răspunzător fata de pensiune pentru daunele provocate, din culpa sau cu intentie, celorlalți clienti sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor pensiunii;

Pensiunea îsi rezervă dreptul de a-si selecta clientii.

 

RECLAMAÈšII:

Reclamatiile privind calitatea serviciilor oferite se vor face la fata locului sau in timpul sejurului oaspetilor la hotel. Reclamatiile facute dupa terminarea sejurului nu vor fi luate in considerare.

ReclamaÈ›iile pentru daune cauzate de furt, distrugere sau deteriorare a proprietății aduse de oaspete pensiunii trebuie aduse la cunostinta unui membru The Good House în termen de 24 de ore de la data la care a fost constatata fapta.

 

DISPOZIÈšII FINALE:

IMPORTANT!  In momentul in care ati efectuat plata in orice forma a serviciilor de cazare, se considera ca ati citit si sunteti de acord cu modalitatile de plata, politica de anulare si regulamentul de functionare a unitatilor de cazare.

Politica pensiunii poate fi modificata fara a se face notificari în prealabil.

 

​

bottom of page